FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

Poniżej znajdą państwo listę najczęściej zadawanych pytań po kliknięciu na pytanie wyświetla się odpowiedź.

 

 

Czy Pogotowie Komputerowe Enter wystawia faktury vat?

 

Czy Pogotowie Komputerowe Enter jest droższe niż tradycyjny serwis?

 

Ile kosztuje dojazd?

 

Dlaczego w przypadku napraw z dojazdem pobierana jest opłata również według czasu?

 

Czy gdy dostarczę sprzęt osobiście to naprawa będzie tańsza?

 

Dlaczego gdy chcę dostarczyć sprzęt osobiście muszę wcześniej się umówić?

 

Wybrać dostarczenie osobiste czy naprawę z dojazdem?

 

Jaką mam pewność, że komputer nie trafi w niepowołane ręce?

 

Jest noc /niedziela /święto a komputer odmówił posłuszeństwa.

 

 

 

 

 

Czy Pogotowie Komputerowe Enter wystawia faktury vat?

 

W chwili obecnej na życzenie klienta wystawiamy jedynie Faktury bez VAT, Co prawda w przypadku takiej faktury nie można liczyć na zwrot podatku, jednak do faktury nie jest doliczany podatek VAT przez co usługa z punktu widzenia klienta indywidualnego jest tańsza.

 

 Przejdź do góry strony

 

 

Czy Pogotowie Komputerowe Enter jest droższe niż tradycyjny serwis?

 

Staram się utrzymywać konkurencyjne ceny, przy zachowaniu wysokiej jakości usług. Dla każdego przedsiębiorcy celem prowadzenia działalności gospodarczej jest zarobek, a dla każdego klienta znalezienie firmy która wykona usługę jak najtaniej i jak najlepiej. Bardzo ciężko pogodzić zarobek z niskimi cenami.

 

Przejdź do góry strony   Zobacz cennik

 

 

Ile kosztuje dojazd?

 

 

Koszt dojazdu uzależniony jest to od tego w jakie miejsce jestem wzywany. Cena dojazdu jest adekwatna do paliwa potrzebnego na dojazd oraz niestety od czasu spędzonego w korkach, których ostatnimi czasy w Łodzi nie brakuje. Niestety niejednokrotnie aby dotrzeć do Państwa muszę spędzić ponad godzinę przeciskając się przez zakorkowane miasto.

 

Przejdź do góry strony   Zobacz cennik

 

 

 

Dlaczego w przypadku napraw z dojazdem pobierana jest opłata również według czasu?

 

Komputer jako całość jest urządzeniem bardzo złożonym i nie zawsze na "pierwszy rzut oka" można stwierdzić co mu dolega.

Od około pięciu lat prowadzę legalnie działającą firmę oraz jestem doświadczonym serwisantem, który wie, gdzie szukać przyczyn i jak rozwiązywać problemy, intuicja oraz doświadczenie serwisowe umożliwia szybkie lokalizowanie problemu oraz szybkie rozwiązywanie. Niestety jednak doświadczenie podpowiada że po sprzęcie komputerowym można się spodziewać dosłownie wszystkiego dlatego też z pozoru poważna usterka może okazać się sprawą do rozwiązania w kilkanaście minut, a z pozoru błaha może okazać się problemem któremu należy poświęcić kilka godzin.

Zawsze gdy z telefonicznego opisu usterki wynika, że problem może się okazać poważny zalecam dostarczenie sprzętu do punktu, gdzie koszt naprawy naliczany jest względem wykonanej usługi, a nie czasu. Spowodowane jest to faktem że w przypadku napraw na miejscu poświęcam czas tylko i wyłącznie jednemu komputerowi, natomiast w przypadku napraw w punkcie podczas trwania długotrwałych procesów nie wymagających interakcji, na przykład sprawdzania dysku (ok.3 godziny) mogę spokojnie poświęcić się innym pracom.

Dlatego proponuję dostarczenie sprzętu lub naprawę u Państwa w domu /firmie z naliczaniem według jasnych zasad, czyli czasu aby żadna strona po zakończeniu naprawy nie była poszkodowana.

 

Przejdź do góry strony   Zobacz cennik

 

Czy gdy dostarczę sprzęt osobiście to naprawa będzie tańsza?

 

Praktycznie zawsze tak. Jedynym kosztem jaki w takim wypadku ponoszę jest czas i praca poświęcona przy naprawie komputera. Ponadto w wielu wypadkach naprawa wymaga dość długiej diagnozy np. dokładne skanowanie dysku potrafi trwać ok trzech godzin. W przypadku naprawy komputera u Państwa jest to czas spędzony bezproduktywnie, ponieważ nie wymaga żadnej interakcji. Podczas dostarczenia sprzętu przez Państwa mogę w tym czasie zająć się innymi naprawami.

 

Przejdź do góry strony    Zobacz cennik

 

 

Dlaczego gdy chcę dostarczyć sprzęt osobiście muszę wcześniej się umówić?

 

Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą, w związku z czym gdy zechcą Państwo przynieść sprzęt nie umawiając się wcześniej, może okazać się że nie będzie miał kto przyjąć od Państwa sprzętu, ponieważ mogę być w tym czasie na interwencji u klienta, w hurtowni z częściami, lub najzwyczajniej w świecie na zakupach.

 

Gdy umówią się Państwo wcześniej, mają państwo pewność, że będę na miejscu i będę mógł przyjąć sprzęt do naprawy lub wykonać naprawę "od ręki"


Przejdź do góry strony


 

Wybrać dostarczenie osobiste czy naprawę z dojazdem?

 

Ogólna odpowiedź na to pytanie jest bardzo trudna, każdy przypadek jest inny. Są przypadki których na pewno nie da się naprawić na miejscu ze względu na wiele czynników, na przykład konieczny sprzęt, przestrzeń oświetlenie. Są również przypadki których nie da się naprawić nie przyjeżdżając do Państwa, na przykład problemy z siecią domową, bądź firmową. Zawsze gdy mają Państwo wątpliwości staram się doradzić jak najkorzystniejszą dla Państwa opcję. Jeśli zależy Państwu na komforcie niewychodzenia z domu, a naprawa u Państwa jest niemożliwa istnieje możliwość przyjazdu i przyjęcia komputera do naprawy.

 

 Przejdź do góry strony

 

 

Jaką mam pewność, że komputer nie trafi w niepowołane ręce?

 

Mam świadomość, że przekazanie swojego sprzętu do naprawy nie jest niczym przyjemnym i wzbudza obawy. Od Pięciu lat naprawiając komputery, gdy nie ma możliwości naprawy na miejscu, klienci powierzają mi swój sprzęt przedstawiający sobą niejednokrotnie znaczną wartość, który zawsze wraca do właścicieli z naprawy i nigdy nie ma problemów z jego odbiorem.

 

Od 2011 roku prowadzę legalnie działającą firmę Można to zweryfikować wpisując mój NIP (7262600087)
na stronie centralnej ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG) https://prod.ceidg.gov.pl/ceidg/ceidg.public.ui/search.aspx

 

 Przejdź do góry strony

 

 

Jest noc /niedziela /święto a komputer odmówił posłuszeństwa.

 
 Pracujemy 24 godziny na Dobę 7 dni w tygodniu, dlatego możecie Państwo śmiało dzwonić o każdej porze dnia. Jeśli będzie to tylko możliwe udzielimy pomocy niemalże natychmiast.  Trzeba jednak się liczyć z tym, że cena usługi wykonanej o 3 nad ranem będzie wyższa niż tej samej usługi wykonanej w dzień.
 
 

 

 




 

Logo Pogotowie Komputerowe Enter Łódź

 

-Serwis i naprawa komputerów Łódź

-Serwis i naprawa laptopów Łódź

-Pogotowie komputerowe Łódź

-instalacja systemów

-konfiguracja sieci

-usuwanie wirusów

 

 

KONTAKT I DANE

Bogdan Jaroma

789 316 699

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

NIP:726 260 00 87

REGON: 101025826

 

 

 

-Wymiana szybek i ekranów dotykowych

-wymiany włączników mikrofonów złączy ładowania  i wiele innych

-całkowita odnowa smartfonów

-naprawy po zalaniach

 

www.smartphonespa.pl

 

 

DOJAZD:

Łódź Śródmieście, Łódź Polesie, Łódź Bałuty, Łódź Górna, Łódź Widzew, Pabianice, Rzgów, Zgierz, Aleksandrów Łódzki, Konstantynów Łódzki, Tuszyn, Andrespol


 

Wszytkie prawa zastrzeżone Copyright Pogotowie Komputerowe Enter 2011-2015 kopiowanie treści oraz elementów graficznych bez zgody zabronione